photo aabout_zpsbbd8d989.jpg  photo follow_zps01024994.jpg  photo contact_zps0f43f01c.jpg

piątek, 14 marca 2014

Daylight..



















Dodaję tutaj zdjęcia po dość długiej przerwie,gdyż nie miałam laptopa przez ten czas i nie miałam jak zgrać zdjęcia z aparatu. Co do aparatu, to jest z nim coraz gorzej, co coraz bardziej mnie denerwuję.
Ale liczę na to,że na wakacje uzbieram sobie na nowy, hehe!
Dziś wybrałam się na zdjęcia z Sandrą całkiem na spontanie, nie są jakieś super,ale stwierdziłam,że muszę coś tu dodać. A następne zdjęcia, mam nadzieje będą już lepsze :))

m: Sandra Bacławska :*

10 komentarzy:

  1. Cudowne zdjecia!

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wytrwałości w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz! :)
    http://imagine-yuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. łądna jesteś..♥

    http://livia-liviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładne zdjęcia, śliczna jesteś. Świetny blog!
    www.tusiaczekbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne zdjęcie :)
    obserwuje i czekam na więcej :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jesteś !

    emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna casualowa stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń